er ”navet” i kommunikasjonen med kundene dine. Du bruker det til strategisk utvikling for å fange nye kunder og beholde de du allerede har. I dette arbeidet er kommunikasjonen med kundene svært viktig. Du må kunne fortelle om nye kampanjer, og om når eksisterende kampanjer avsluttes slik at brukerne kan oppnå de fordelene du har lovet dem. Du må også kunne sende ut rabattkort og kuponger. Til dette har vi flere kommunikasjonskanaler knyttet opp mot databasene der kundeopplysingene ligger.
For å sende nyhetsbrev til personlige mottakere må du ha tillatelse på forhånd. Alle som tegner seg som medlem i et kundeprogram gir fra seg e-postadresse. Det må programmet ha for å kunne kommunisere med medlemmene. Da har du samtidig tillatelse til å sende meldinger på e-post.
Vårt e-postprogram distribuerer profesjonelle nyhetsbrev til dine kunder basert på hva du ønsker å fortelle dem. Vi lager design tilpasset din grafiske profil slik at kundene kjenner deg igjen. E-postprogrammet bruker du til å annonsere nye tiltak og avslutte kampanjer som har gått en stund. Du kan også sende kuponger og rabattkort via e-post. E-postprogrammet er koblet sammen med databasen som oppbevarer kundeopplysningene dine slik at sendingene kun går til dem som har gitt deg tillatelse.
Mobiltelefonen blir et stadig viktigere kommunikasjonsmedium. Med introduksjonen av smarttelefoner er mobilen blitt en liten pc folk bærer med seg over alt. Det har stadig flere oppdaget og de bruker mobilen til å surfe på nett, sende meldinger og holde kontakt med venner. Vårt program for kommunikasjon med mobile enheter er knyttet sammen med kundeprogrammet og gjør at du kan sende meldinger og kuponger til kundene dine mens de er på farten. Velg i kundedatabasen hvilke postnumre du ønsker å sende meldinger til. Du kan innstille meldingene til lokale arrangementer og treffe KUN de kundene som ligger innenfor en viss radius fra salgsstedet. På denne måten kan du drive lokal markedsføring via medier du senere kan nå ut til hele verden med. Vi hjelper deg med alt du trenger til lokal og global kommunikasjon på mobil!
Har du drømt om å ha en butikk som er åpen 24 timer i døgnet? Enten som egen virksomhet eller i kombinasjon med noe du allerede driver med? Det fins tusenvis av e-handelsløsninger. Det gjør det vanskelig å velge. Bruk oss som diskusjonspartner. Sammen finner vi et oppsett som passer til det du jobber med. Samtidig sørger vi for å implementere lojalekunder.no i løsningen slik at du får de samme mulighetene på nett som over disk.
Er sosiale medier noe du ”har sett på” men ikke benytter ennå? Sosiale medier, som for eksempel Facebook, er ideelt for å drive kommunikasjon med en gruppe som er medlemmer i et kundeprogram. Siden dette er toveis kommunikasjon kan du få mange innspill fra kundene dine som gjør at du kan justere markedsinnsatsen mot de gruppene som er viktige for deg.
Sosiale medier er ikke ”et leketøy for barn”, men en viktig arena for kommunikasjon med og mellom kundene dine. Du blir helt sikkert snakket om. Er du ikke tilstede aner du ikke hva som skjer med omdømmet ditt. Tør du la det seile sin egen sjø?
Er dette noe du føler du ikke behersker, kan vi hjelpe deg i gang slik at du kommer inn på arenaen og kan drive konstruktiv dialog med kundene dine også gjennom disse kanalene. Det er her mange av dem oppholder seg. Hver dag – flere ganger om dagen.
Dette mediet er spisset mot dine lojale kunder og er noe du kan benytte ved spesielle anledninger (jul, påske, konfirmasjon og skolestart). Her kan du legge ut ”hint” om hva som kommer til å skje framover og hva det innebærer for de lojale kundene dine. Ta gjerne med noen av leverandørene dine som annonsører. Kundemagasiner produseres på papir og sendes i posten, men kan også distribueres digitalt på internett. Vi hjelper deg med hele jobben – fra idé til trykk og distribusjon på internett.
Av og til må du sende informasjon i posten til dine nye, lojale kunder. Vil de ha et medlemskort i plast sendes det med post sammen med en bekreftelse på registrerte brukerdata. Ønsker du å sende ut slike postale henvendelser en eller flere ganger hjelper vi deg med hele prosessen fra trykking, adressering og pakking til utsendelse. Vi henter kundedata fra lojalekunder.no, utformer brevene i samarbeid med deg og legger inn virkemidlene du ønsker før alt blir konvoluttert og ekspedert i posten i henhold til postens spesifikasjoner. Her er det viktig å kjenne til grafisk produksjon, papirkvaliteter og vektgrenser for å spare kostnader. Det kan vi. Vi har holdt på med slikt siden 1971.
Alt som produseres og publiseres på papir kan også distribueres på internett via vårt konsept Digital Direkte Reklame (DDR). Da digitaliseres trykksakene og legges ut på internett. Det gjør at du kan legge linker fra din egen hjemmeside til den digitale trykksaken og omvendt. Bruk DDR til å verve nye kunder til programmene dine. Via dine digitale aktiviteter kan de som er interessert abonnere på dine digitale trykksaker for å bli bedre kjent med deg og programmene dine. Systemet samler e-postadresser og sender melding til abonnentene dine når nye utgaver foreligger. Bruk DDR også til regulære utsendelser du har publisert på papir. Det bygger relasjoner og lojalitet. Og det er jo hele poenget med lojalekunder.no